Мектеп психологының жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылықжәнепсихопрофилактикалыкқызметі.
4. Дамытужәнетүзетужұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлікжұмыс.
«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі 2022-2023 оқу жылына арналған педагог-психологтың жұмыс жоспары
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Баланың мектепке дайындығын анықтау | «Керн-Йирасек» әдістемесі | 1сынып | қыркүйек | Анықтама | |
2 | «Менің отбасым» | әдістеме | 1-сынып | қараша | Анықтама | |
3 | Жеке тұлғаның кәсіби түрін, кәсіби саласын, мамандық таңдауға дайындығын анықтау | Дж.Голланд сауалнама | 9- сынып | қазан | Хаттама | |
4 | Баланың агрессия деңгейін анықтау | «Кактус» әдістемесі | 5 сынып | қыркүйек | Хаттама | |
5 | Оқушылардың психологиялық денсаулығын зерттеу, агрессия, мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | «Басс А.Дарки» | 9-11 сынып | желтоқсан | Анықтама | |
6 | Таным процесін анықтау «Мюнстенберг» әдістемесі | әдістеме | 6-сынып | қазан | Анықтама | |
7 | Мұғалімнің жаңашылдық деңгейін анықтау | сауалнама | мұғалімдермен | қыркүйек | Хаттама | |
8 | Мамандық таңдау | Сауалнама | 11-сынып | қараша | Анықтама | |
9 | «Пәнге қызығушылық» сауалнама | сауалнама | 4-сынып | қыркүйек | Анықтама | |
10 | «Жаңбыр астындағы адам» | әдістеме | 4-сынып | желтоқсан | Анықтама | |
11 | «Сіз және балаларыңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» | сауалнама | 8-сыып | қазан | Хаттама | |
12 | «Сенің кәсіби ой-ниетің» | сауалнамасы | 9 | қазан | Хаттама | |
13 | Э.Ховард тесті | тест | 11 | қазан | Хаттама | |
14 | Жас мамандарға сауалнама | сауалнама | Жас маман | қазан | Хаттама | |
15 | Қысқа,ұзақ мерзімді есте сақтау | әдістеме | 4 | қазан | Хаттама | |
16 | Танымдық қызығушылықтың диагностикасы» А.Е. Голомшток | сауалнама | 9 | қараша | Хаттама | |
17 | «Моншақ» әдістемесі №3. /60-61 бет | әдістемесі | 1 | қараша | Хаттама | |
Хаттама | ||||||
18 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау | Лусканова сауалнамасы | 5 | қараша | Хаттама | |
19 | Логика 13-18 бет | Суретті тест | 4 | желтоқсан | Анықтама | |
20 | Зейінді бір жерге шоғырландыру 14-бет | Суретті тест | 4 | желтоқсан | Анықтама | |
21 | Ғаламторға және комп. Ойындарға тәуелділікті анықтау | сауалнама | 7-11 | қараша | Хаттама | |
22 | «Үй-ағаш-адам» әдістемесі | Суретті тест | 6 | желтоқсан | Хаттама | |
23 | Суретті бояу арқылы миды ояту | Суретті тест | 5 | қаңтар | Хаттама | |
24 | Темперамент анықтау | тест | 7-11 | Жыл бойы | анықтама | |
25 | Жеке, топтық диагностикалар. (Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер). | Сауалнама, тест | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
26 | Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын зерттеу. | Сауалнама | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
30 | Сыныптағы достық атмосфера | психологиялық жаттығулар | 2 | қыркүйек |
| анықтама |
31 | «Менің отбасым» | психологиялық жаттығулар | 7 | қыркүйек | анықтама | |
32 | Құм терапиясы арқылы баланың шығармашылығын дамыту | Құм терапиясы | 2-3 | желтоқсан | анықтама | |
33 | Түсіністікке үйренеміз! | психологиялық жаттығулар | 6 | қазан | анықтама | |
34 | «Біз қандаймыз» | психологиялық жаттығулар | 4 | қазан | анықтама | |
35 | 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі | «саусақ моторикасына арналған жаттығулар» | 1 | қыркүйек | анықтама | |
36 | «Ертегі терапиясы» | терапия | 5 | Қараша-қаңтар | анықтама | |
37 | «Мен өмірде қандай жетістікке жете аламын» | психологиялық жаттығулар | 8 | қараша | анықтама | |
38 | «Менің құндылықтарым» | психологиялық жаттығулар | 7-сынып | желтоқсан |
| анықтама |
39 | «Өмірге күлімсіре!» | психологиялық жаттығулар | 6-7 сынып | қаңтар | анықтама | |
40 | Эмоцияны басқарып үйренейік | психологиялық жаттығулар | 6-8 | ақпан | анықтама | |
41 | "Мен және менің әлеуметтік ортам". | психологиялық жаттығулар | 5 | наурыз | анықтама | |
42 | Жоғары сынып оқушыларына арналған "Табысқа апарар жол"қорытынды аттестаттауға дайындық кезіндегі тренингтер | психологиялық жаттығулар | 9-10 | Сәуір-мамыр | анықтама | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
43 | Бірінші сынып оқушыларының оқу қызметіне дайындығын анықтау. | Тізім жасау | 1 | Қыркүйек-қазан |
| Тізім |
44 | Оқушылардың мектепке бейімделуін бақылау | Сабаққа қатысу | 1,5,10 | Жыл бойы | Сабаққа қатысу парағы | |
45 | Үлгерімі төмен оқушылармен дамытушылық тренингтер | психологиялық жаттығулар | 1-10 Мектеп жоспарына сәйкес | Жыл бойы | Хаттама | |
46 | 5-сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың ұсынысы | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | наурыз | анықтама | |
47 | Оқушылардың мектепке бейімделуінбақылау | Сабаққа қатысу | 5-сынып | Жыл бойы | Сабаққа қатысу парағы | |
48 | 5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары туралы ата-аналармен алдын алу | Дәріс сабақ | Ата-аналармен | сәуір | анықтама | |
50 | Жеке дара кеңестер,дезадаптация бойынша | Кеңес беру | 1-5 | Жыл бойы | Хаттама | |
51 | Бала мінез құлқының бұзылу себептері | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | ақпан | Анықтама | |
52 | Отбасындағы қолайсыздық - құқық бұзушылықтың негізгі себебі | Алдын алу | 8-сынып | наурыз | Анықтама | |
53 | Жасөспірімдер арасындағы суицидальды мінез–құлықтың себептері және болдырмау жолдары | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | ақпан | анықтама | |
54 | Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу | Алдын алу | 8-сынып | наурыз | анықтама | |
55 | Бастауыш буыннан орта модульге ауысу кезіндегі жеке ерекшеліктердің алдын-алу | 4 | Наурыз-Сәуір | |||
56 | Ұжымда қолайлы психологиялық микроклиматты қалыптастыру | психологиялық жаттығулар | Хаттама | |||
57 | ДТЖО-мен, балалар құқығын қорғау жөніндегі инспектормен, әлеуметтік педагогпен, медицина қызметкерімен бірлескен жұмыс | Жоспарға сәйкес | Жыл бойы | Анықтама | ||
58 | Балалардың, ата-аналардың, мұғалімдердің көптеген мәселелері бойынша кеңес беру. | кеңес | үнемі | |||
59 | Жаңа оқу жылына жоспарлау | Жоспар құру | Мамыр, тамыз | жоспар | ||
IV. Консультация беру | ||||||
60 | Ата-аналардың, оқушылардың отбасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша кеңес беру. | Жадынама | Оқушылар, ата-аналар | Жоспарға бойынша |
| Анықтама |
61 | 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде кеңес беру | Психологиялық кеңес беру | Ата-аналар | қазан | ||
62 | Сабақтастық бойынша пед консилиумға дайындық 5 сынып мұғалімдеріне кеңес беру. | Кеңес беру | мұғалімдерге | қазан | ||
63 | 5-сынып ата-аналарынакеңес беру. | Кеңес беру | Ата-аналар | желтоқсан | ||
64 | Бесінші сынып оқушыларымен жұмыс жасайтын мұғалімдерге жадынама | Кеңес беру | мұғалімдерге | қараша | ||
65 | Топтық, жеке түзету жұмыстарын жүргізу | Зерттеу қорытындысы бойынша | Мұғалімдер 5 сынып. | Қазан | Анықтама | |
66 | «Отбасы-өмір аясы» | Кеңес беру, жадынама тарату | 9-11-сынып | қараша | Анықтама | |
67 | «Қауіп-қатер жөнінде балалардың естеріне салу-ата-аналардың міндеті» | Кеңес беру, ұсыныстар | Ата-аналар | желтоқсан | Анықтама | |
68 | Оқушылардың бос уақытын жоспарлау және интернеттегі қауіпсіздік» | Кеңес беру | 1-4 сынып | ақпан | Анықтама | |
69 | Жасөспірімдердің суицидалды мінез-құлқы | Кеңес беру, ұсыныстар | Ата-аналар | желтоқсан | Анықтама | |
70 | Буллингжәнекибербуллингдегеніміз не? | Кеңес беру, жадынама тарату | 9-11-сынып | қараша | анықтама | |
71 | «Стресс жәнедағдарыс» | Кеңес беру | 7-8 сынып | желтоқсан | Анықтама | |
72 | Мәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | мұғалімдермен | ақпан | анықтама | |
73 | Отбасы жайсыздығы балалар бақытсызды-ғына әкеледі | Кеңес беру | Ата-аналармен | наурыз | Анықтама | |
74 | Агрессивтіоқушыларғакеңес беру | Кеңес беру | оқушылармен | сәуір | анықтама | |
75 | Оқушымен мен сынып жетекші қарым-қатынасы | Кеңес беру | 1-4 сынып | ақпан | Анықтама | |
76 | Психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасы шеңберінде сауалнама нәтижелері бойынша консультация беру | Кеңес беру | 8 сынып | Жыл бойы | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс | ||||||
77 | Мектепшілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушылардың деректер базасын құру | Тізім жасау | 1-11 | Қыркүйек |
| Тізім |
78 | Басқа мектептердің педагог-психологтарымен, психологиялық орталықтарымен, білім берудің әдістемелік және тәрбие бөлімі | Бірлескен жұмыс | психолог | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
|
|
|
|
|
|
|