Мектеп психологының жұмыс жоспары » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
"Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)73-22-6-80
Есепші бөлімі:
+7(727)73 95-3-91
Нашар көрушілер
нұсқасы
06
сентябрь
2021

Мектеп психологының жұмыс жоспары


Бекітемін:

Мектеп директоры м.а              Орынбаев Т.С











Балқаш аудандық білім бөлімінің

«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі 2021-2022 оқу жылына арналған педагог-психологтің

жұмыс жоспары









Психологиялық қызметтің мақсаты- білім беру ұйымдарында  білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік –психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.


Міндеті:

1)      Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;


2)      Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;


3)      Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;


4)      Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;


5)      Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;


6)      Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;


7)      Білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру.
















Психодиагностикалық бағыты

  • Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін қашықтықтан диагностикалау
  • Білім алушылардан әдістемелерді интернет желісі арқылы алу
  • Психологиялық диагностиканы жүргізудің тиімді жолы-google формасы арқылы қортынды дайындау

Түзету-дамытушылық бағыттар:

  • Тұлғадағы психикалық және тұлғалық дамудағы артта қалушылықты түзету,тәртіптік бұзылыстарды,ауытқуларды түзету;
  • Психологиялықойындар,жаттығулар
  • Бейнематериалдарды тарату
  • Жеке және топтық жұмыстар

Ағартушылық-профилактикалық бағыттар:

  • Білім алушылардың мектептегі оқуға психологиялық даярлығын анықтау (ес,зейін,ерік,ойлау,сөйлеу,қабылдау);
  • Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтап,ата-аналар мен ұстаздарға ұсыныс беру
  • Педагтерді аттестаттауды әлеуметтік –психологиялық қолдау
  • Педагогтарға педагоггикалық-психологиялық ұсыныстар беру

Консультациялық бағыттар:

  • Жеке тұлғаға туындаған мәселесін шеше алатындай ұсыныс беру,ынталандыру,психологиялық жоғарылату;
  • Чаттарға ұсынымдар әзірлеп , жіберу
  • Кеңес беру бейнематериалдарын дайындау
  • Сұраныстар бойынша кеңестер беру
  • Психологиялық кеңес беру жұмыстары уатсап желісі ,сенім телефонының орнына педагог-психологтың ұялы телефонында жүзеге асырылады.







Р/с


Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

I.Диагностикалау

1


1.Сауалнама

2. «Социометрия» әдістемесі

3. «Мектептегі сезім» сауалнамасы

4.  «Менің сыныбым» әдістемесі

5-сынып

Қыркүйек


Анықтама

2


Керн-Йерасек тесті №3 (39 б) Әңгімелесу ,

1-сынып

Қазан


Хаттама


Оқушылардың сыныптағы орнын, беделін, қарым-қатынас деңгейін анықтау (3-11 сынып)


«Социометрия» әдістемесі

3-11 сынып

Қазан





























Жұмыстың мазмұны 

Мақсаты

 Әдістемелер  атауы

Мерзімі

Түпкі нәтиже



Психологиялық  диагностикалық бағыт

1-11 сынып оқушыларының  ата-аналарынан мектеп психологының баламен жұмыс жасауына рұқсат беретін ата-анамен жасалатын келісім алу.

Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды  анықтау (үйден оқитын оқушы , ОПМПК бақылауындағы оқушыларды , мүгедек оқушыларды), Сәтсіз отбасы балаларын анықтау



Қыркүйек



1-11 сыныптар

ОПМПК  мамандардың шешімі бойынша  \мінездеме жазу, құжаттарды реттеу\

Қыркүйек



МАД және 1 сыныпқа қабылданған оқушылардың

іс қағаздарымен танысу, контингентін зерттеу. 


Баланың мектепке психологиялық дайындығын тексеру мақсаты мен олардың оқуға дайындық мүмкіндігін және даму дәрежесін анықтау

  1. графикалық тест, графикалық диктант



Қыркүйек 





Қашықтықтан оқыту бағдарламасын игеруде психологиялық дайындығы (1-11 сынып )

5-сынып оқушыларының оқу үдерісіне бейімделуі

Оқушылар арасындағы қарым-қатынас деңгейі мен стилі.




Сауалнама

Қыркүйек 




Оқушылардың орта буынға бейімделуін, тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау

1.Сауалнама

2. «Социометрия» әдістемесі

3. «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» сауалнамасы

4.  «Менің сыныбым» әдістемесі

Қазан 



Оқушылардың сыныптағы орнын, беделін, қарым-қатынас деңгейін анықтау (3-11 сынып)


  1. «Социометрия» әдістемесі

Қазан



Өмірде қиын жағдайларға душар болған бала мен оның отбасына психологиялық диагноз қою

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Суицидке бейімділікті анықтау 

Тұлғалаық сауалнама

Қазан



Танымдық процестерін анықтау


Қараша




Оқушыларға бағдарлы оқытуға және мамандық таңдауға байланысты жұмыстар

Білім алушыларды (11-сынып) қорытынды аттестаттауға дайындау

Оқушының қабілеті мен бейімін анықтау

Климов әдістемесі

Қараша



Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау, ішкі резерв мүмкіндіктерін ашу, интеллектуалдық ерекшеліктерін, эмоционалды-еріктік аймағын, тұлғалық ерекшеліктерін кәсіби бағдарын анықтау

Сауалнама 

Қараша



Сәтсіз отбасы балаларын диагностикалау

Тәуекел тобындағы оқушылармен жұмыс

психоэмоционалдық жағдайын, тұлғалық қырларын  анықтау

Отбасы суреті әдістемесі

Қараша



R – тобындағы оқушыларды анықтау

  1. Басса Дарки сауалнамасы
  2. «Кактус» әдістемесі

Қараша



Оқушылардың темпераменттік типтері және өзін-өзі бағалауларын анықтау

5-11 сыныптар

Айзенк тесті 

Желтоқсан



                                                                                АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС



Қашықтықтан оқыту жағдайында ата-аналармен жұмыс

ҚО ата-ананың көзқарасын анықтау

«Қашықтықтан оқуға көзқарасыңыз....» сауалнама

Қыркүйек 



Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасы

Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасын анықтау

Тест –сауалнама

Қараша 









        ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС



Тұлғаның педагогикалық қызметке дайындығы мен бейімділігін анықтау

Педагогтар

Тест. Т.Лири

Қазан 




Педагогтың эмоционалды-еріктік аймақты     диагностикалау

Педагогтың кәсіби мотивациясын, қарым-қатынастың стереотиптерін, әлеуметтік-психологиялық климатты саралау






 «Педагогтағы агрессияны бағалау»  №5 (60 б);


Желтоқсан 



                             Түзету дамытушылық бағыт

1-сынып оқушылармен түзету-дамыту жұмысын жүргізу

1 сыныптың Бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету


«Не жетпейді?» әдістемесі


Қыркүйек




Пән мұғалімдерінің түзету –дамыту жұмыстары 

Адамның бет әлпеті арқылы оның ойын, сезімін айыра білуге үйрету. Сезімнің сыртқы көріністерін көрсете білу. Топта эмоциялық жайлылық қалыптастыру. 

«Жұмысқа қабілітілігін қалыптастыруға арналған жаттығулар

Қыркүйек



5- сыныптың Бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету


Оқушының логикалық ойлау деңгейін бағалау

Есті дамытуға арналған жаттығулармен тапсырмалар

Қазан  



Ата-аналармен тузету дамыту жұмыстары 

Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.

«Отбасы махаббаты неде?» тренинг жаттығу



Қазан



Балалар     және жасөспірімдер арасындағы мінез-құлықтын алдын алу жұмыстарынның дузету-дамытуы

Топтық  қарым-қатынасты нығайту


Қарым-қатынасты дамытуға арналған жаттығулар

Қараша 




Балалардың ойлауын дамыту

«Не артық»


Қараша



Ерекше назардағы оқушылардың түзету-дамыту жұмыстары

Эмоцияналды  және көңіл-күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың  алдын алу,топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.

«Мен жақсы көремін...»  жаттығу

Желтоқсан




Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың тузету-дамыту жұмыстары Қол  саусақтарының күрделі үйлесімді қимылдарын дамыту

Қол     саусақтарының күрделі үйлесімді қимылдарын дамыту.

Ұсақ моторикасын дамыту

«Зейін дамытатын тапсырмалар»

Желтоқсан





Мектеп мұғалімдерімен


Бірінші сынып  оқушылардың  табысты     бейімделуіне жағдай жасау

Оқыту вебинары 


Қыркүйек




Ағартушылық –профилактикалық психологиялық бағыт


Оқушылармен 




               

Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктері

Қарым қатынасты құруға үйренеміз

Әңгімелесу, шағын лекция 5-7  сынып оқушыларына 

Учимся выстраивать взаимоотношения"

Общение, мини лекция - ученики 5-7 классов


Қыркүйек





Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын ,өмір сүру үшін қажеттілігін,басты байлық екенін ұғындыру

Психологиялық денсаулық дегеніміз не?

Ақпараттық сағат 8 -11 cынып


Қазан




Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы ,денсаулыққа әсері туралы түсінік беру

Қауіпсіз интернет , Интернет ресурстары қолдану мәдениеті

Шағын дәрістер  1-11 cынып


Қазан




Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкінждігін қамтамасыз ету.

«Мен өмірді таңдаймын» семинар тренинг


5-8 сынып


Қараша





Оқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аударту

Мақсатқа қалай жетеміз Табыс баспалдағы  сабақ 

9-11 сынып


Қараша




Стреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру

«Стресті  қалай  жеңуге болады?» мини лекция5-11 cынып

Мини лекция

Желтоқсан



Ата-ана

Қазіргі кездегі баланың дамуына  жеке тұлға болып  қалыптасуына атаана тәрбиесінің әдіс тәсілдерін жетілдіре отырып  қарым қатынас орнату және  ұлттық сананы бойына сіңіру

Баламен қарым –қатынас  құру құпиясы. Қайтсек жақсы ата-ана атанамыз      Ата-ана


Желтоқсан




Салауатты өмір сүре білуге,  адамзат өміріне қауіп төңдіріп отырған қатерлі дерттен сақ болуға , одан қорғана білу туралы түсінік беру

Оқушылардың психологиялық     денсаулығы 

Вебинар  ата –ана , мұғалімдер










Консультациялық бағыт

Жеке мәселе бойынша оқушылырға кеңестер ұйымдастыру

5-11 сынып окушылары арасындағы  жас ерекшеліктерін ескере отырып жеке мәселе бойынша туындаған сұрақтарға жауап беріп, кеңес беру


Үнемі



Менің балам- оқушы тақырыбына кеңестер өткізу

1-5 сынып оқушыларының ата-анасына психологиялық бағыт бағдар көрсетіп,кеңес беру


Қыркүйек



Кезекші сыныптарды ұйымдастыру жөнінде ата-аналарға арналған жадынама

Ата-аналарға кеңес беру, қолдау көрсету, түсіндірме мжұмыстарын жүргізу


Қыркүйек



Қашықтықтан оқыту кезеніңде мұғалімдерге психологиялық денсаулығын сақтау бойынша жадынамалар

Педагогтардың эмоционалды көңіл күйлерін және психологиялық денсаулықтарын сақтауға қолдау көрсету.


Үнемі 



«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» 

Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беру


Қыркүйек



Қашықтықтан оқытуға байланысты 10 кеңес.

Қашықтықтан оқытудың тиімді жолдарын щқушыларға түсіндіру.


Қыркүйек



Оқушыларға қашықтықтан оқыту бойынша ұсыныс,кеңестер.

Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру жөнінде ата-аналарға арналған жадынама

Кеңес беру, қолдау көрсету.


Үнемі 



«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» 

Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беру


Қыркүйек



Сынып жетекшілері және ата-аналар сұранысы бойынша жекеленген кеңестер өткізу.

Кеңес беру, қолдау көрсету.


Үнемі



Ата-аналарға «Балаға қашықтықта оқытуға  бейімделуге қалай көмектесу керек» атты жадынама мен ұсыныстар дайындау.

Кеңес беру,қолдау көрсету.


Қазан



Тыныс алу жолдары арқылы жаттығулар жасау

Кеңес беру,қолдау көрсету.


Қазан



«Үрейге тоқта деңіз!» тақырыбында психологиялық кеңестер

Ата – аналарға үрейдің алдын алуға көмек көрсету


Қазан



9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау.

Кеңес беру,қолдау көрсету.


Қазан - желтоқсан



ҰБТ және қорытынды аттестаттауға  дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсету

Кеңес беру,қолдау көрсету.


Үнемі



Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес.

Кеңес беру,қолдау көрсету


Үнемі



«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру 

Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам оз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беру


Қазан - қараша



Өзін – өзі бағалау мен тәрбиелеу дағдыларының қалыптасуы

Оқушылардың өзін – өзі бағалау деңгейлерін көтеруге қолдау көрсету


Қазан



Кибербуллинг дегеніміз не?

Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру 


Үнемі



Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұмат

Оқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестер


Үнемі



Тыныстауды басқаруға байланысты әдістер

Кеңес беру,қолдау көрсету


Желтоқсан



Ата – аналарға психологиялық 10 кеңес

Ата – ана мен бала арасындағы қарым – қатынасты нығайтуға арналған кеңестер беру


Желтоқсан 



Ақпаратты қабылдау арналары

Оқушыларға ақпаратты қабылдау жөнінде түсініктеме беру


Желтоқсан 



Ата – аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес

Ата – аналарға кеңес беру, қолдау көрсету


Желтоқсан 



«Біз бақытты баламыз!» 

Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беру


Желтоқсан 




Балаларды жайландыруға және қорғауға көмектесетін кеңестер

Короновирус ауруы туралы балаңызбен қалай сөйлесуге болады?

Кеңес беру,қолдау көрсету


Желтоқсан 



Ата-аналарға балаларын жайландыруға арналған психологиялық кеңестер беру


Желтоқсан 



Похожие публикации:

19 апрель 2022 Талдау есебі
09 сентябрь 2017 Мектеп мәліметі