Мектеп психологының жұмыс жоспары
Бекітемін:
Мектеп директоры м.а Орынбаев Т.С
Балқаш аудандық білім бөлімінің
«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесіндегі 2021-2022 оқу жылына арналған педагог-психологтің
жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты- білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік –психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеті:
1) Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3) Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
4) Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру.
Психодиагностикалық бағыты
- Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін қашықтықтан диагностикалау
- Білім алушылардан әдістемелерді интернет желісі арқылы алу
- Психологиялық диагностиканы жүргізудің тиімді жолы-google формасы арқылы қортынды дайындау
Түзету-дамытушылық бағыттар:
- Тұлғадағы психикалық және тұлғалық дамудағы артта қалушылықты түзету,тәртіптік бұзылыстарды,ауытқуларды түзету;
- Психологиялықойындар,жаттығулар
- Бейнематериалдарды тарату
- Жеке және топтық жұмыстар
Ағартушылық-профилактикалық бағыттар:
- Білім алушылардың мектептегі оқуға психологиялық даярлығын анықтау (ес,зейін,ерік,ойлау,сөйлеу,қабылдау);
- Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтап,ата-аналар мен ұстаздарға ұсыныс беру
- Педагтерді аттестаттауды әлеуметтік –психологиялық қолдау
- Педагогтарға педагоггикалық-психологиялық ұсыныстар беру
Консультациялық бағыттар:
- Жеке тұлғаға туындаған мәселесін шеше алатындай ұсыныс беру,ынталандыру,психологиялық жоғарылату;
- Чаттарға ұсынымдар әзірлеп , жіберу
- Кеңес беру бейнематериалдарын дайындау
- Сұраныстар бойынша кеңестер беру
- Психологиялық кеңес беру жұмыстары уатсап желісі ,сенім телефонының орнына педагог-психологтың ұялы телефонында жүзеге асырылады.
№ Р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан |
I.Диагностикалау | ||||||
1 | 1.Сауалнама 2. «Социометрия» әдістемесі 3. «Мектептегі сезім» сауалнамасы 4. «Менің сыныбым» әдістемесі | 5-сынып | Қыркүйек | Анықтама | ||
2 | Керн-Йерасек тесті №3 (39 б) Әңгімелесу , | 1-сынып | Қазан | Хаттама | ||
Оқушылардың сыныптағы орнын, беделін, қарым-қатынас деңгейін анықтау (3-11 сынып) | «Социометрия» әдістемесі | 3-11 сынып | Қазан | |||
Жұмыстың мазмұны | Мақсаты | Әдістемелер атауы | Мерзімі | Түпкі нәтиже | ||
Психологиялық диагностикалық бағыт | 1-11 сынып оқушыларының ата-аналарынан мектеп психологының баламен жұмыс жасауына рұқсат беретін ата-анамен жасалатын келісім алу. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау (үйден оқитын оқушы , ОПМПК бақылауындағы оқушыларды , мүгедек оқушыларды), Сәтсіз отбасы балаларын анықтау | Қыркүйек | ||||
1-11 сыныптар | ОПМПК мамандардың шешімі бойынша \мінездеме жазу, құжаттарды реттеу\ | Қыркүйек | ||||
МАД және 1 сыныпқа қабылданған оқушылардың іс қағаздарымен танысу, контингентін зерттеу. | Баланың мектепке психологиялық дайындығын тексеру мақсаты мен олардың оқуға дайындық мүмкіндігін және даму дәрежесін анықтау |
| Қыркүйек | |||
Қашықтықтан оқыту бағдарламасын игеруде психологиялық дайындығы (1-11 сынып ) 5-сынып оқушыларының оқу үдерісіне бейімделуі Оқушылар арасындағы қарым-қатынас деңгейі мен стилі. | Сауалнама | Қыркүйек | ||||
Оқушылардың орта буынға бейімделуін, тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау | 1.Сауалнама 2. «Социометрия» әдістемесі 3. «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» сауалнамасы 4. «Менің сыныбым» әдістемесі | Қазан | ||||
Оқушылардың сыныптағы орнын, беделін, қарым-қатынас деңгейін анықтау (3-11 сынып) |
| Қазан | ||||
Өмірде қиын жағдайларға душар болған бала мен оның отбасына психологиялық диагноз қою Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Суицидке бейімділікті анықтау | Тұлғалаық сауалнама | Қазан | |||
Танымдық процестерін анықтау | Қараша | |||||
Оқушыларға бағдарлы оқытуға және мамандық таңдауға байланысты жұмыстар Білім алушыларды (11-сынып) қорытынды аттестаттауға дайындау | Оқушының қабілеті мен бейімін анықтау | Климов әдістемесі | Қараша | |||
Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау, ішкі резерв мүмкіндіктерін ашу, интеллектуалдық ерекшеліктерін, эмоционалды-еріктік аймағын, тұлғалық ерекшеліктерін кәсіби бағдарын анықтау | Сауалнама | Қараша | ||||
Сәтсіз отбасы балаларын диагностикалау Тәуекел тобындағы оқушылармен жұмыс | психоэмоционалдық жағдайын, тұлғалық қырларын анықтау | Отбасы суреті әдістемесі | Қараша | |||
R – тобындағы оқушыларды анықтау |
| Қараша | ||||
Оқушылардың темпераменттік типтері және өзін-өзі бағалауларын анықтау | 5-11 сыныптар | Айзенк тесті | Желтоқсан | |||
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС | ||||||
Қашықтықтан оқыту жағдайында ата-аналармен жұмыс | ҚО ата-ананың көзқарасын анықтау | «Қашықтықтан оқуға көзқарасыңыз....» сауалнама | Қыркүйек | |||
Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасы | Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасын анықтау | Тест –сауалнама | Қараша | |||
ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС | ||||||
Тұлғаның педагогикалық қызметке дайындығы мен бейімділігін анықтау | Педагогтар | Тест. Т.Лири | Қазан | |||
Педагогтың эмоционалды-еріктік аймақты диагностикалау | Педагогтың кәсіби мотивациясын, қарым-қатынастың стереотиптерін, әлеуметтік-психологиялық климатты саралау | «Педагогтағы агрессияны бағалау» №5 (60 б); | Желтоқсан | |||
Түзету дамытушылық бағыт | 1-сынып оқушылармен түзету-дамыту жұмысын жүргізу | 1 сыныптың Бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету | «Не жетпейді?» әдістемесі | Қыркүйек | ||
Пән мұғалімдерінің түзету –дамыту жұмыстары | Адамның бет әлпеті арқылы оның ойын, сезімін айыра білуге үйрету. Сезімнің сыртқы көріністерін көрсете білу. Топта эмоциялық жайлылық қалыптастыру. | «Жұмысқа қабілітілігін қалыптастыруға арналған жаттығулар | Қыркүйек | |||
5- сыныптың Бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету | Оқушының логикалық ойлау деңгейін бағалау | Есті дамытуға арналған жаттығулармен тапсырмалар | Қазан | |||
Ата-аналармен тузету дамыту жұмыстары | Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. | «Отбасы махаббаты неде?» тренинг жаттығу | Қазан | |||
Балалар және жасөспірімдер арасындағы мінез-құлықтын алдын алу жұмыстарынның дузету-дамытуы | Топтық қарым-қатынасты нығайту | Қарым-қатынасты дамытуға арналған жаттығулар | Қараша | |||
Балалардың ойлауын дамыту | «Не артық» | Қараша | ||||
Ерекше назардағы оқушылардың түзету-дамыту жұмыстары | Эмоцияналды және көңіл-күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың алдын алу,топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту. | «Мен жақсы көремін...» жаттығу | Желтоқсан | |||
Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың тузету-дамыту жұмыстары Қол саусақтарының күрделі үйлесімді қимылдарын дамыту | Қол саусақтарының күрделі үйлесімді қимылдарын дамыту. | Ұсақ моторикасын дамыту «Зейін дамытатын тапсырмалар» | Желтоқсан | |||
Мектеп мұғалімдерімен | Бірінші сынып оқушылардың табысты бейімделуіне жағдай жасау Оқыту вебинары | Қыркүйек | ||||
Ағартушылық –профилактикалық психологиялық бағыт | ||||||
Оқушылармен
| Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктері | Қарым қатынасты құруға үйренеміз Әңгімелесу, шағын лекция 5-7 сынып оқушыларына Учимся выстраивать взаимоотношения" Общение, мини лекция - ученики 5-7 классов | Қыркүйек | |||
Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын ,өмір сүру үшін қажеттілігін,басты байлық екенін ұғындыру | Психологиялық денсаулық дегеніміз не? Ақпараттық сағат 8 -11 cынып | Қазан | ||||
Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы ,денсаулыққа әсері туралы түсінік беру | Қауіпсіз интернет , Интернет ресурстары қолдану мәдениеті Шағын дәрістер 1-11 cынып | Қазан | ||||
Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкінждігін қамтамасыз ету. | «Мен өмірді таңдаймын» семинар тренинг 5-8 сынып | Қараша | ||||
Оқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аударту | Мақсатқа қалай жетеміз Табыс баспалдағы сабақ 9-11 сынып | Қараша | ||||
Стреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру | «Стресті қалай жеңуге болады?» мини лекция5-11 cынып Мини лекция | Желтоқсан | ||||
Ата-ана | Қазіргі кездегі баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына атаана тәрбиесінің әдіс тәсілдерін жетілдіре отырып қарым қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру | Баламен қарым –қатынас құру құпиясы. Қайтсек жақсы ата-ана атанамыз Ата-ана | Желтоқсан | |||
Салауатты өмір сүре білуге, адамзат өміріне қауіп төңдіріп отырған қатерлі дерттен сақ болуға , одан қорғана білу туралы түсінік беру | Оқушылардың психологиялық денсаулығы Вебинар ата –ана , мұғалімдер | |||||
Консультациялық бағыт | Жеке мәселе бойынша оқушылырға кеңестер ұйымдастыру | 5-11 сынып окушылары арасындағы жас ерекшеліктерін ескере отырып жеке мәселе бойынша туындаған сұрақтарға жауап беріп, кеңес беру | Үнемі | |||
Менің балам- оқушы тақырыбына кеңестер өткізу | 1-5 сынып оқушыларының ата-анасына психологиялық бағыт бағдар көрсетіп,кеңес беру | Қыркүйек | ||||
Кезекші сыныптарды ұйымдастыру жөнінде ата-аналарға арналған жадынама | Ата-аналарға кеңес беру, қолдау көрсету, түсіндірме мжұмыстарын жүргізу | Қыркүйек | ||||
Қашықтықтан оқыту кезеніңде мұғалімдерге психологиялық денсаулығын сақтау бойынша жадынамалар | Педагогтардың эмоционалды көңіл күйлерін және психологиялық денсаулықтарын сақтауға қолдау көрсету. | Үнемі | ||||
«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» | Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беру | Қыркүйек | ||||
Қашықтықтан оқытуға байланысты 10 кеңес. | Қашықтықтан оқытудың тиімді жолдарын щқушыларға түсіндіру. | Қыркүйек | ||||
Оқушыларға қашықтықтан оқыту бойынша ұсыныс,кеңестер. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру жөнінде ата-аналарға арналған жадынама | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Үнемі | ||||
«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» | Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беру | Қыркүйек | ||||
Сынып жетекшілері және ата-аналар сұранысы бойынша жекеленген кеңестер өткізу. | Кеңес беру, қолдау көрсету. | Үнемі | ||||
Ата-аналарға «Балаға қашықтықта оқытуға бейімделуге қалай көмектесу керек» атты жадынама мен ұсыныстар дайындау. | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Қазан | ||||
Тыныс алу жолдары арқылы жаттығулар жасау | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Қазан | ||||
«Үрейге тоқта деңіз!» тақырыбында психологиялық кеңестер | Ата – аналарға үрейдің алдын алуға көмек көрсету | Қазан | ||||
9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау. | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Қазан - желтоқсан | ||||
ҰБТ және қорытынды аттестаттауға дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсету | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Үнемі | ||||
Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес. | Кеңес беру,қолдау көрсету | Үнемі | ||||
«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру | Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам оз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беру | Қазан - қараша | ||||
Өзін – өзі бағалау мен тәрбиелеу дағдыларының қалыптасуы | Оқушылардың өзін – өзі бағалау деңгейлерін көтеруге қолдау көрсету | Қазан | ||||
Кибербуллинг дегеніміз не? | Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру | Үнемі | ||||
Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұмат | Оқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестер | Үнемі | ||||
Тыныстауды басқаруға байланысты әдістер | Кеңес беру,қолдау көрсету | Желтоқсан | ||||
Ата – аналарға психологиялық 10 кеңес | Ата – ана мен бала арасындағы қарым – қатынасты нығайтуға арналған кеңестер беру | Желтоқсан | ||||
Ақпаратты қабылдау арналары | Оқушыларға ақпаратты қабылдау жөнінде түсініктеме беру | Желтоқсан | ||||
Ата – аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес | Ата – аналарға кеңес беру, қолдау көрсету | Желтоқсан | ||||
«Біз бақытты баламыз!» | Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беру | Желтоқсан | ||||
Балаларды жайландыруға және қорғауға көмектесетін кеңестер Короновирус ауруы туралы балаңызбен қалай сөйлесуге болады? | Кеңес беру,қолдау көрсету | Желтоқсан | ||||
Ата-аналарға балаларын жайландыруға арналған психологиялық кеңестер беру | Желтоқсан |