ҚМЖ » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
"Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)73-22-6-80
Есепші бөлімі:
+7(727)73 95-3-91
Нашар көрушілер
нұсқасы
18
январь
2019

ҚМЖ

«Бекітемін» «Келісемін»
Мектеп директоры Х.А.Иманбеков ДТІЖО Абдрахманова Х. .
« ------ » ------------------------ « ------ » ------------------------







Менің отбасым.
Қ дыбысы мен әрпі

\ашық сабақ\

ИбраеваН.



2018-2019 оқу жылы

Күні: 26.11.18.
Сынып: 1 Қатысқандар саны: 6
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі.
Оқу мақсаттары 1.2.9.1 әріпті тану, сөз ішінен ажырату.
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушы: қ дыбысы мен әрпін таниды.
Оқушылардың көпшілігі: сөздің буын санын анықтайды, дыбыстық талдау жасайды.
Оқушылардың кейбірі: тақырыпты түсініп, тыңдап, әңгіме құрайды. Жетекші сұрақтар арқылы талқылайды
Жетістік критерийлері 1. Қ дыбысы мен әрпін біледі
2. Сөздерді буынға бөледі, дыбыстық талдау жасайды
3. Белгілі тақырыпқа әңгіме құрап айтады
Ойлау деңгейлері Білу,түсіну,қолдану,жинақтау
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Дүниетану, әдебиеттік оқу
Тілдік құзыреттілік Қ дыбысына қатысты сөздер құрап айта алады. Сөздерден сөйлем құрап айта алады
Талқылауға берілген сұрақтар: Қ дыбысы қандай дыбыс? Қ дыбысы қай буында тұр? Оның әріп таңбасы қандай?
Сөздерді буынға бөл. Дыбыстық талдау жаса
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Оқушылардан көңіл күйлерін сұрап, сабаққа сәттілік тілеуді ұсыну.
(Миға шабуыл) стратегиясы
Жұмбақ шешу
Домаланған ала бас,
Дәмді шырын, даяр ас.
Оқылым. Үй тапсырмасын қайталау
Қала қола асық қасық мысық тауық
Қара қора қармақ сылдырмақ тамақ тымақ
Қалақ қонақ талқан тышқан алақан қошақан
Қалта тақта Қанат Қуат Қасым Қаламқас

Шаттық шеңбері

Оқулықпен жұмыс

Сабақтың ортасы
8 минут

Қолдану
“Кім, тапқыр?” ойыны
Қ дыбысы бар ойыншықты тауып, сол сөзге сөйлем құрайды.
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
-Ойыншықтардың ішінен қ дыбысынан басталатын ойыншықты табу.
-Сол сөзге сөйлем құрау
Дескриптор
Білім алушы:
-Қ дыбысынан басталатын ойыншықты табады
-Сол сөзге сөйлем құрайды
(ТЖ)“Адасқан буындар” дәптермен жұмыс
Кеспе буындардан сөздер құрау және жазу.
Дыбыстық талдау жасату.
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
- Кеспе буындардан сөздер құру
- Дыбыстық талдау жасау
Дескриптор
Білім алушы:
- Кеспе буындардан сөздер құрайды.
-Дыбыстық талдау жасайды.



.
Оқулық, дәптерлер
Сергіту сәті
1 минут Аққу болып ұшамыз,
Көлге келіп қонамыз.
Көлдің бетін құшамыз,
Қайта самғап ұшамыз,
Орнымызға қонамыз. Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма
8 минут

Аяқталуы
16 минут «Жоғалған әріптер» ойыны Қ дыбысын табады, жазады, сөзге сөйлем құрастырады. Бағалау критерийі: - Қ дыбысын табу, жазу, сөзге сөйлем құрау. Дескриптор: - Қ дыбысын табады, жазады, сөзге сөйлем құрай алады.
Жинақтау
(ТЖ) Пазл арқылы сурет құрастыру
Сурет бойынша әңгіме құрау (Отбасы тақырыбында)
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
-Пазл арқылы сурет құрастыру
-Сурет бойынша әнгіме құрау
Дескриптор:
Білім алушы:
-Пазл арқылы топта сурет құрастырады
-Құраған сюжетті сурет арқылы әңгімелейді.




Пазлдар, сюжетті суреттер.
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия
Оқушылар қалаған түсін апарып, қалаған тұсына жапсырады. Күлегештер


Оқу ісінің меңгерушісі:





Похожие публикации:

09 сентябрь 2017 .