Христиан-католиктер не себепті мұсылман елдеріне қарсы крест жорықтарын ұйымдастырды. » Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
"Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)73-22-6-80
Есепші бөлімі:
+7(727)73 95-3-91
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Христиан-католиктер не себепті мұсылман елдеріне қарсы крест жорықтарын ұйымдастырды.
18
январь
2019

Христиан-католиктер не себепті мұсылман елдеріне қарсы крест жорықтарын ұйымдастырды.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Ы.Алтынсарин а.о.м.
Крест жорықтары
Мерзімі: 7.11.2018ж. Мұғалім: Койшыгулова Г.К.
Сынып: 7 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Христиан-католиктер не себепті мұсылман елдеріне қарсы крест жорықтарын ұйымдастырды.
Белгіленген сабақта жететін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1-4 крест жорықтары негізінде крест жорықтарынының себептерін мен салдарларын анықтау, оқиғаларды кескін картада белгілеу және олардың динамикасын анықтау.
Сабақ мақсаттары: Шығыс елдеріне крест жорықтарының тарихын зерттеу және тарихи карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Сабақ түрі: Аралас
Бағалау критерийлері: Бірінші, екінші, үшінші, төртінші крест жорықтарының себептері мен қорытындыларын анықтайды және олардың бағыттарын кескін картада белгілейді.
Тілдік мақсаттар: Сабақ мынадай тілдік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталады: :
 Тыңдалым (аудио) – видеоматериал көріп болғаннан соң тәжірибелік тапсырмаларды орындау барысында;
 Оқылым – тарихи дерек және мәтінмен жұмыс істеу және тәжірибелік тапсырмалармен орындау барысында;
 Жазылым – тәжірибелік тапсырмаларды шешу барысында жазбаша жұмыстарды орындау кезінде;
 Айтылым - топтық талқылау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру барысында.
Құндылықтарды дарыту Білімді құрметтеуді, ғылым мен мәдениет жетістіктерін пайдалану және сақтауды, басқа елдердің тарихын құрметтеу;
Пәнаралық байланыстар: География
АКТ дағдыларын қолдану: Интерактивті тақтаны қолдану, презентациялар.
Жазу мен сөйлеуге арналған пайдалы сөздер Христиан-католиктердің ислам елдеріне қарсы крест жорықтарын ұйымдастыруыңың бірінші себебі
Басқа себебі…
Белгілі дерек бізге............................................. туралы айтады
Алдыңғы сабақ білімдері: Араб шапқыншылықтары, христиан шіркеуінің тарихы
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут







4 минут
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сыныпты түгелдеу, сыныпта жағым психологиялық ахуал қалыптастыру «Шаттық шеңбері»
2. Сыныпты стикерлердің ішіне мешіт және шіркеу суреттерімен екі топқа бөлу
І топ «Шығыс» ІІ топ «Батыс»
Бастапқы ой-толғау. Дін туралы сұрақтар қойып, оқушылардың дін туралы хабарын білу.
Сұрақ: 1. Әлемде қандай діндер бар.
2. Батыс халқы қандай дінді ұстанады?
3. Таяу Шығыс халықтарының ұстанатын діні қандай?
4. Қазақ халқының діні?
Сабақ тақырыбын дәптерге жазу. Сабақ мақсаттарымен танысу.
презентация




«Аспан патшалығы» фильмінен үзінді
презентация http://gidonline.club/2011/05/carstvo-nebesnoe/
Сабақтың ортасы 10 минут







2 минуты















12 минут








2 минуты II. Зерттеу (топтық жұмыс) Джигсо әдісі
Тарихи деректі оқып әр топтан 1 оқушы шығып келесі топқа бөлімді түсіндіреді.
Мұғалім сұрақ қояды:
1. Крест жорықтарының басты себептерін атаңыздар?
2. Шіркеу не себепті Крест жорықтарының ұйымдастырушысы болды?
3. Жорықтар не себепті крестті деп аталды?
4. Қай крест жорығы мақсатына жетті және неге?
Қалыптастырушы бағалау. Дескрипторлар.
Оқушы:
 Жорықтар не себепті крестті ал қатысушылар – крестшілер деп аталғанын анықтайды;
 Крест жорықтарының 6 себебін анықтайды;
 Крест жорықтарының ұйымдастырушысын анықтайды;
 Крест жорықтарының себебін
- экономикалық,
- саяси
- әлеуметтік - деп жіктейді (жұмыс аяқталғаннан соң бір-бірін бағалау ұйымдастырылады)
III. Класстер. топта «Мұсылман әлемі» және «Християн әлемі» бойынша кластер жасайды
Кластер бойынша оқушылар екі мұсылман және християн әлемінің артықшылықтарымен кемшіліктерін, осы соғыс арқылы халықтардың бір біріне мәдени және экономикалық ықпалын анықтап жазады және топпен класстерді қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау.
Дескрипторлар:
Оқушы:
 Картадан Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция қалаларын көрсете алады;
 Бірінші крест жорығының бағыты мен қорытындысын анықтайды;
 Екінші крест жорығының бағыты мен қорытындысын анықтайды;
 Үшінші крест жорығының бағыты мен қорытындысын анықтайды;
 Төртінші крест жорығының бағыты мен қорытындысын анықтайды.
ІV. Синтездеу. Барлық оқушыларға бірдей бес сұрақтан тұратын тест жұмысын жасату.
Дұрыс жауабын тақтадан көрсету арқылы өздерінің жауаптарын тексереді.
( Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылардың бірін-бірі және мұғалімнің бағалауы іске асырылады).
(Джигсо және класстер әдістерімен жұмыс барысында үлгерімі жоғары деңгейдегі оқушылар крест жорықтарының себеп салдарын бірбіріне түсіндіреді, ойларын жинақтап қағаз бетіне түсіреді және үлгерімі орташа оқушыларға көмек көрсете алады).
Приложение 1


















https://www.youtube.com/watch?v=PxKpn8xQnO4

Приложение 2
Сабақтың аяғы
5 минут V. Рефлексия
«БББ» принципі бойынша оқушылар стикерлерде рефлексия жазады.
VІ. Үй тапсырмасы: оқыған материалды қайталау және кестені толтыру

Шапқын-шылық
Мерзімі
Басшысы Мақсаты Қоры-тындысы

Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)

Жұпта жұмыс істеу: қабілеті жоғары оқушылар қабілеттері орташа оқушыларға көмектесуде, ал мұғалімнің үлгерімі төмен оқушыларға көмектесуі. Бағалау критерийлері, қадағалау, оқушылардың каментарийлері. Кабинет қаіпсіздік нормаларына сай қамтмасыз етілген, оқушылардың отырысына назар аудару керек.
Сабақ бойынша рефлексия.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма? Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына жетті ма? Жоқ болса неге? Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Жоспардан қандай ауытқулар болды және неге?
Жалпы баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? (сабақ беру мен оқыту жөнінде ойланып көріңіз)?
1:
2:
Сабақтың жақсаруына не әсер етуі мүмкін (оқыту мен оқу жөнінде ойланып көріңіз
1:
2:
Сыныпта сабақ барысында мен оқушылардың қандай қиындықтарын анықтадым және келешекте сабақтарда неге назар аудару қажет?

Похожие публикации:

18 январь 2019 ҚМЖ
09 сентябрь 2017 .